Jouw mening telt
Wij horen graag hoe je jouw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Jouw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wil je jouw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Klacht?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Je kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij ons; ons klachtenformulier kun je hiervoor gebruiken. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. De praktijkmanager bemiddelt graag of zoekt samen met u naar een passende oplossing.
Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kan u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.
Geschil?
Als je er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kun je voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of je klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kun je terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kun je stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
"*" geeft vereiste velden aan